Selecteer een pagina

Algemeen

Verlangen naar authenticiteit

Consumenten hunkeren naar echte en authentieke ervaringen. Maar wat is authenticiteit? Volgens bestsellerauteur Joseph Pine zijn er meer types van authenticiteit te onderscheiden. Om dat en meer toe te lichten was Pine even in Nederland. Pine was keynote speaker op... Lees meer

P&I: plannen en ideen

De relatie tussen het kunstvakonderwijs (KUO) en de creatieve industrie staat centraal tijdens een conferentie van het Landelijk Overleg Kunstlectoren (LOK) op 18 maart 2009. De Hogeschool voor de Kunsten Utrecht treedt op als gastheer en verzorgt het inhoudelijk... Lees meer

Kerstpareltjes

Leeswijzer naar aanleiding van:T. Chevalier, Meisje met de parel. Den Haag, Uitgeverij BZZTH, 2001B. Vendrig & H. van Rijswijk (concept), Back to the City: Luik Centraal (afstudeerproject Academie van Bouwkunst Rotterdam). Rond de jaarwisseling is er tijd voor... Lees meer

Anno ’02, of samen staan we sterk

Anno 02 is een typisch product van zijn tijd, maar het bewandelt de moeilijke weg. Het regionale project haakt aan bij de trend van de evenementencultuur, maar het versnippert die formule over een brede waaier van regionale partners. Samen staan we sterk? Of vijftien... Lees meer

Uit de Bladen

rubriek: uit de bladen

Promotie van steden en regio’s vergt intensieve en langdurige samenwerking tussen gemeente, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties. Hiervoor is citymarketing nodig! Vaak wordt er nog te weinig samengewerkt waardoor investeerders en toeristen hun heil... Lees meer