Selecteer een pagina

Algemeen

Lang leve het onafhankelijke podium!

In twee vorige nummers berichtte MMNieuws over de te verwachten veranderingen rondom de traditionele kaartverkoop (zie MMN 5/6 en MMN 4 van deze jaargang). Christopher Goodhart, van tickets.com, reageert op de artikelen van J. Kooij en E.Westerik over... Lees meer

Leven op een kunstberg

Iedereen is er inmiddels aan gewend geraakt: aan het praten over cultuur in termen van rendement. Kunstenaars en makers zijn producenten geworden en cultuurhuizen meten zich het profiel aan van ondernemingen. De markt rekent af op productiviteit en op quota en houdt... Lees meer

Congresagenda

rubriek: congresagenda

19-20 februariLeidenE-mail marketingInformatie: Euroforumwww.euroforum.nl20 februariHaarlemMaatschappelijk Ondernemer in de toerisme sectorInformatie: Provincie Noord-Hollandwww.noord-holland.nl25 februariRotterdamDe impact van de IK-Cultuur op maatschappij, marketing... Lees meer

Een week in Sprookjesland

En week per jaar komt de attractieparkenbranche samen in de VS voor de grootste leisurebeurs ter wereld. Attracties inkopen, ontwikkelingen volgen ideen en trends horen. En vooral kijken wat de grote jongens in Florida doen. Een verslag. Eind 2002 vond traditioneel de... Lees meer

Brugge: zijn bewoners, zijn toeristen

Bijlage bij Met Andere Woorden In de jaren tachtig werd Brugge geconfronteerd met een nieuw fenomeen: bewoners organiseerden zich in actie- en protestgroepen, om zo de problematiek van de toeristische impact op de politieke agenda te plaatsen. Het was n van de eerste... Lees meer

Congresagenda

18-21 november 1999PraagEcsite conference: European science centers and science museums meetInformatie: t +32 2 647 5098w www.ecsite.net18 november 1999RotterdamCulture, Communication and Governance: cultural policy and new media in the Netherlands and Nort Rhine... Lees meer