Selecteer een pagina

Algemeen

Congresagenda

rubriek: congresagenda

19 februariTienenMogelijkheden en grenzen van multimediagebruik in musea; getuigenissen uit de museumwereldInformatie: Culturele Biografie Vlaanderenwww.culturelebiografie.be24 februariLondenMuseums and Galleries Marketing Day 2004Informatie: Arts Marketing... Lees meer

Doelgroep? Welke doelgroep?

Wie afgaat op de trend kan niet anders concluderen dan dat de toekomst voor de marketeer ligt in een steeds verder gediversifieerde doelgroepenstrategie. Loop maar eens een willekeurige AKO-shop binnen. Daar staat, naast aloude bladen als Libelle, Margriet of... Lees meer

Inventarisatie marketingnetwerken

MMNieuws maakte voor dit nummer, waarin nieuwe marketingtechnieken centraal staan, een inventarisatie van marketingnetwerken in de Europese cultuursector. Er is een diversiteit aan netwerken met hun eigen doelen, grootte en mate van formaliteit. Hieronder vindt u een... Lees meer

Dichterbij de toekomst

In 2000 schetsten collega Jos de Haan en ik enkele scenarios over de toekomst van de culturele belangstelling, met de situatie in 2030 als richtpunt. Onlangs verscheen een studie over de laatste trends in die culturele belangstelling. Welk licht werpen die trends op... Lees meer

Samenwerking Letty Ranshuysen en MMNieuws

Letty Ranshuysen gaat actief meedenken met MMNieuws en regelmatig schrijven over actuele en interessante ontwikkelingen op het gebied van publieksbereik en cultuurmarketing. Zij behoorde al tot het redactienetwerk van MMNieuws en heeft in de afgelopen jaren regelmatig... Lees meer