Selecteer een pagina

Marketing

Verhalend ontwikkelen

Een stadsbiografie 3.0

Je beleving van de stad hangt af van de eigenschappen en betekenissen die je waarneemt. Dat werd naar voren gebracht tijdens een recente lezingenreeks over de relatie tussen psychologie en architectuur aan de TU Delft. Dit terwijl je als stadsplanner toch vooral op... Lees meer

Steden op de kaart

Citymarketing anno 2013

Ondanks dat andere marketingtrends zijn gekomen en gegaan blijft citymarketing nog steeds hot. Groot of klein, zowel steden als regio’s zien het belang van stadsgerichte marketing voor de stimulering van hun toerisme en de leefbaarheid van hun inwoners. Echter over... Lees meer

Culture 3.0

Towards a cultural economy

There is a cultural revolution going on right in front of our eyes. Consumers are becoming producers, an unprecedented move within cultural history and within our economies. Pier Luigi Sacco, Guido Ferilli and Giorgio Tavano Blessi delve into European history to... Lees meer

Canada’s Got Treasures

In recent decades, many museums have been actively engaged in developing digital platforms for the preservation and enhancement of national cultural heritage. Digital heritage platforms can better serve societies if they are specifically designed to communicate... Lees meer

Towards a creative city?

Is Istanbul a creative city? Yigit Evren and Zeynep Merey Enlil explore the tendency for creative industries to cluster in certain areas of the city, and the challenges and opportunities that clustering brings to these creative industries as well as to Istanbul as a... Lees meer

Utrecht koestert creatief talent

Kernwoord in het versterken en behouden van een creatief klimaat is verbinden, niet alleen op regionaal niveau, maar juist ook op Europees en internationaal niveau. En waar creatieve netwerken eenmaal zijn gesmeed, is het belangrijk ze te verduurzamen. Utrecht timmert... Lees meer