Selecteer een pagina

Audi sponsort vernieuwing

Algemeen

De opwinding rond de sponsorafspraken tussen het Stedelijk Museum in Amsterdam en Audi inspireerde MMNieuws om de gangen van de autofabrikant na te gaan in de projecten, die tot dusverre op financile steun mochten rekenen. Dat het automerk zijn sponsorfilosofie niet onder stoelen of banken steekt, blijkt wel uit de foto die we ontvingen over de Salzburger Festspiele (1998).
Audi sponsorde in de afgelopen twee jaar meer projecten in onder meer de beeldende en podiumkunsten, fotografie en architectuur. Het bedrijf richt zich op projecten met een landelijk bereik en gaat bij voorkeur een sponsorrelatie voor langere tijd aan.
In 1998 is Audi in Nederland op het gebied van sponsoring een nieuwe weg ingeslagen. Audi sponsort vernieuwing is het motto waaronder, naast het technologische imago, creativiteit en vernieuwing als merkwaarden worden gepropageerd.
Overzicht van in 1998 door Audi gesponsorde projecten: Den Haag Sculptuur (buitenexpositie van 50 monumentale beelden), Holland Festival, exposities in het kader van World Press Photo, de Audi Jonge Architectenprijs (thema Het Wilde Wonen).

Voor meer informatie: Audi PR, Postbus 72, 3800 HD Amersfoort (t 033 494 9381). %

468

Reactie verzenden

Share This