Selecteer een pagina

E-flyers: nieuw publiek, nieuwe mogelijkheden

Algemeen

Liquidworld’s e-flyer ontstond ongeveer tien maanden geleden uit de praktische behoefte om theaterevenementen op de meest onderhoudende, beeldende en toegankelijke manier onder de aandacht te brengen.
Het komt allemaal neer op het verkleinen van risico’s. Het bezoek aan een theaterstuk is voor het publiek een riskante onderneming. Daar waar televisie en film hun eigen product kunnen promoten via hun eigen medium, kon het theater slechts terugvallen op flyers, posters en goede recensies. Net als bij mond-tot-mond reclame kon de marketeer geen invloed uitoefenen op recensies. Een ‘virtuele’ mond-tot-mond campagne door middel van een flitsende, onderhoudende en vooral inspirerende e-mail campagne kan ervoor zorgen dat iedereen die deze e0maiulleest dezelfde positieve boodschap ontvangt. De boodschap die u onder hun aandacht wilde brengen.
Dus wat is het en hoe werkt het? E-flyers zijn e-mail aanhangsels met een persoonlijk gerichte brief als begeleidend schrijven. De flyer explodeert op het computerscherm als een muzikaal en visueel spektakelstuk, en neemt je mee op een reis, net als bij een filmtrailer., Zo’n aanhangsel kan van alles bevatten: interactieve e-mailspelletjes, muziekclips, video, bijlages en hyperlinks naar websites, e-0mail accounts en verborgen vensters (hidden screens) behoren allemaal tot de mogelijkheden. Eenmaal gedownload gebeurt dit allemaal offline. E-flyers kunnen worden gebruikt op zowel pc’s als Macs. Er is geen speciale software nodig en ze zijn geschikt voor zowel oudere als nieuwe apparatuur. Het virusgevaar wordt serieus genomen. Wij garanderen dat de e-flyer virusvrij si als hij bij ons vandaan gaat en door onze klant wordt doorgestuurd.
De bestandsgrootte van e-flyers hangt af van de hoeveelheid grafisch werk, geluid en video. De gemiddelde e-flyer heeft een omvang van 350 tot 700k. Een van de voornaamste pluspunten van de e-flyer is het doorsturen: recentelijk haalde een bijzonder aansprekende e-flyer van een theater een doorstuurpercentage van 60%. Hij was zo populair dat hij wel twee keer de wereld rond geweest is!

468

Reactie verzenden

Share This