Selecteer een pagina

In het volgende nummer

Algemeen

MMNieuws 2/3 wordt een dubbelnummer over CRM:

– Wat is de stand van zaken ten aanzien van automatisering van onze klantcontacten.
– Wat weten we over de klanten en laten we de klant centraal staan?
– Hoe werkt het een en ander uit in de praktijk (publiekswerking), en hoe reageert het publiek.

– In dit nummer uiteraard ook aandacht voor publieksonderzoek in Nederland en Vlaanderen. Al eerder gemeld in MMNieuws, wordt er weinig aandacht besteed aan effectmeting van digitale communicatie. Dit wordt ook in een CRM kader geplaatst.

– Ter gelegenheid van de lancering van een nieuw adressenbeheersysteem AdreZ, zal MMNieuws een seminarmiddag organiseren over cultuur en vrijetijds-CRM.

Heeft u nog aanvullende suggesties en vragen tav dit thema? Mail het naar
redactie@mmnieuws.nl

Auteur: redactie
468

Reactie verzenden

Share This