Selecteer een pagina

JOLINE JOLINK nu en in 2020

Algemeen

Joline Jolink ontwerpt twee keer per jaar een collectie kleding voor ‘women with something to do.’ Dit zijn moderne, zelfstandige en ondernemende vrouwen die veelal werkzaam zijn in de creatieve sector. Iedere collectie is ook geïnspireerd op een of meerdere sterke vrouwen uit het verleden. Het bijzondere aan onze ontwerpen is de veelzijdigheid: een jurk is bijvoorbeeld geschikt voor op het werk, maar met een paar andere schoenen eronder kun je er ook mee naar een feestje. Een bijzondere combinatie van stijl en comfort: ideaal voor een ondernemende vrouw. Als materialen gebruiken wij altijd mooie natuurlijke stoffen en garens, onder andere afkomstig uit Italië en Japan.

 


De ontwerpen worden verkocht via zelfstandige boetieks en onze online winkel www.jolinejolink.com. In 2020 zal dat niet veel anders zijn. Met onze online winkel zijn wij erg innovatief. Wij zijn voortdurend bezig onze service te verbeteren. Zo krijgen onze vaste klanten ieder seizoen een stofstalenkaart thuis gestuurd wanneer de nieuwe collectie verkrijgbaar is. Op deze manier kunnen zij de gebruikte stoffen alvast voelen en zien. En omdat zij hun maat al weten wordt het online kopen nog gemakkelijker.

In de toekomst is het denkbaar dat iedere klant een persoonlijk profiel heeft aangemaakt, waaraan persoonlijk stijladvies wordt gekoppeld. Zo kun je snel en overzichtelijk zien welke producten goed passen bij jouw lichaamsbouw, haarkleur etc. Verder spreken snelle persoonlijke service, flexibel retourbeleid etc. voor zich.
Via onze nieuwsbrief (om de 14 dagen) houden wij geïnteresseerden op de hoogte van nieuwe producten, speciale acties, kortingen etc. Daarnaast geven wij een ‘kijkje in de keuken’ via ons blog en via Facebook en Twitter. Via deze social media kun je onze hoofdontwerpster Joline Jolink volgen in haar werkzaamheden en krijg je een indruk hoe het er aan toegaat in ons bedrijf.

De economische crisis zorgt voor een grote ‘schoonmaak’ in modeland. Alleen de serieuze ondernemingen blijven over en belangrijke aspecten zoals het product en de klant staan weer centraal. Verder is het vooral een periode van kansen en mogelijkheden. Vanwege de crisis is de consument kritischer geworden. Er wordt wel degelijk geld uitgegeven aan kleding, maar dan wel aan kleding met een verhaal en een meerwaarde. Ook spelen duurzaamheid en het gebruik van natuurlijke materialen een steeds belangrijker rol. Tot slot moet het product een realistische prijs hebben.

Auteur: Peter Feldbrugge Peter Feldbrugge is zakelijk partner van Joline Jolink (peter@jolinejolink.com)
468

Reactie verzenden

Share This