Selecteer een pagina

MMNieuws volgende maand:

Algemeen

www.mmnieuws.nl

MMNieuws is ook actief op het internet. Inhoud, vormgeving en onderwerpkeuze van de website www.mmnieuws.nl staan in het verlengde van MMNieuws in print.
De website wordt in een meer uitgebreide uitvoering vanaf april 2000 exclusief toegankelijk voor abonnees van het tijdschrift. Op dit moment inventariseren wij de beste informatiebronnen die u straks nog meer houvast zullen bieden.Via het internet zullen alle nummers van MMNieuws geraadpleegd kunnen worden.
MMNieuws on-line bevat een aanvullende nieuwsservice. Hoofdartikelen van MMN in print worden op het internet voorzien van een interactieve discussiegroep, waarvoor u van harte wordt
uitgenodigd.
Tot de inventaris van de website behoren verder een helpdesk over voor u en door u gekozen onderwerpen en een unieke database van collegas en toeleveranciers.
Surf naar www.mmnieuws.nl en laat uw e-mail nummer achter. Wij kunnen u daarmee al aanvullend gaan informeren. Ook kunt u collegas die nog geen kennis hebben gemaakt met MMNieuws wijzen op onze site, bijvoorbeeld om een proefnummer van MMNieuws in print aan te vragen.

MMNieuws volgende Maand:

Atlas
De Europese Commissie ziet cultuurtoerisme als steeds belangrijker voor haar economisch en toeristisch beleid. In hoeverre cultuurtoerisme van belang is voor de economische en toeristische ontwikkeling, wordt onderzocht door the European Association for Tourism and Leisure Education (ATLAS). Doel van het onderzoek is een analyse van de cultuurtoeristische markt in Europa en ontwikkeling van een profiel van de Europese cultuurtoerist.

Doelgroepen marketing
In de culturele sector is nog nauwelijks sprake van een gerichte en planmatige aanpak van doelgroepenmarketing. Tot deze conclusie komt het Marketing Planning Centre Nederland na met 28 culturele instellingen gesprekken te hebben gevoerd.

Ook in het volgende nummer
Evenementen krijgen een steeds belangrijker positie in de marketingstrategie van merken. Grote reclamebureaus verwachten dat aan de groei van eventmarketing voorlopig nog geen einde komt. Maar liefst 74% verwacht een toename van de groei van eventmarketing in het volgende millennium.
Rondje Adviesland: Profielen van adviesbureaus voor de kunst en cultuursector en de leisuresector.

468

Reactie verzenden

Share This