Selecteer een pagina

Plezier voor iedereen in KidZcity

Mooi of slecht weer, het maakt niet uit voor de bezoekers van KidZcity in Utrecht. Dit 5.000 m2 grote overdekte kinderspeelparadijs beschikt over zon duizend speelplekken met origineel en gevarieerd kindervermaak. Op een druilerige zondagmiddag gaan we maar eens... Lees meer

Het managen van helden in was

Voor Tina Gebel, sales- & marketingmanager van Madame Tussauds, is het positioneren van helden die er niet (meer) zijn de grootste uitdaging. Het geheim ligt in het managen van verwondering. Maar hoe doe je dat? Madame Tussauds hanteert natuurlijk een aantal... Lees meer

Leisure vraagt om visie en regie

Leisure lijkt als groeisegment bij uitstek het toverwoord van deze tijd. Het is n van de functies waarmee stadsbesturen zich nadrukkelijk profileren. Vaak echter is er geen beleid voor het leisure-aanbod geformuleerd, waardoor er onbedoelde effecten kunnen optreden.... Lees meer

Uit de bladen

Transport en entreekosten gelden als belangrijke belemmeringen voor scholen om deel te nemen aan culturele activiteiten buitenshuis. Uit een recent onderzoek in de provincie Utrecht blijkt echter dat deze twee factoren niet doorslaggevend zijn. Veel belangrijker lijkt... Lees meer

Oog om Oog

Beste Eymert, beste Rolf

Oog om Oog Maandelijks een emailwisseling tussen twee communicatieprofessionals over vorm, beeld en inhoud. De rubriek Oog om Oog staat onder redactie van Rolf Hermsen. Beste Eymert, Een onderbelicht aspect aan de recente voetbalzege van Nederland op Duitsland vind ik... Lees meer