Selecteer een pagina

Opgemerkt

rubriek: opgemerkt

Altijd wat te belevenAdformatie 10, 6 maart 2003De beurs voor de eventwereld, Evenement, is al vijf jaar lang een succes. Toch is deze beurs niet makkelijk te organiseren. Bedrijven denken evenementen nog vaak zelf te kunnen organiseren, terwijl evenementenbureaus... Lees meer

Een week in Sprookjesland

En week per jaar komt de attractieparkenbranche samen in de VS voor de grootste leisurebeurs ter wereld. Attracties inkopen, ontwikkelingen volgen ideen en trends horen. En vooral kijken wat de grote jongens in Florida doen. Een verslag. Eind 2002 vond traditioneel de... Lees meer

Toeristische regiomarketing: a sense of place

Regiomarketing is niet hetzelfde als toe- ristische marketing, maar erg diep is het water tussen beide disciplines niet. Dat heeft ongetwijfeld te maken met de kern van de toeristische ervaring, die ligt in zijn ruimtelijke component. Onze bestemming moet verschillen... Lees meer

Congresagenda

rubriek: congresagenda

9 maart AntwerpenInfosessie De sociale en fiscale aspecten van de artistieke activiteit Informatie: Steunpunt kunstenwww.ibk.net.be19-22 maartCharlotte, North Carolina, USAMuseum and the webInformatie: Archimusewww.archimuse.com/mw2003/20 maartEdeLand vol Leisure... Lees meer

Bezoekersontwikkelingen attractieparken in 2002

Van de ongeveer 340 attractieparken in de wereld werd de top 50 parken wereldwijd in 2002 bezocht door niet minder dan bijna 251 miljoen bezoekers. Dat is zon 285.000 meer dan in 2001 en niet minder dan 5,5 miljoen meer dan de Top 50 had in 2000. De groei van de... Lees meer