Selecteer een pagina

Hermsen & Polak

rubriek: Hermsen & Polak

nieuw In de vorige MMNieuws is de rubriek Hermsen & Polak gestart. Rolf Hermsen (grafisch ontwerper) en Esther Polak (beeldend kunstenaar) bespreken vormgevingskwesties, onderling en met ontwerpers of opdrachtgevers, naar aanleiding van n Nederlands of Vlaams... Lees meer

Jongerenmarketing: een bear-market

Jongeren zijn een interessante doelgroep. Helaas voor cultuurmarketeers weten andere marketeers dat ook. Daar komt nog eens bij dat het culturele product uit de aard der zaak minder op de vraag onder jongeren kan worden toegesneden dan, bijvoorbeeld, sportkleding en... Lees meer

Achter de maskers van chagrijn en desinteresse

Bekijk t ging twee jaar geleden van start met als doel: jongeren enthousiasmeren voor kunst en cultuur. Een nobel doel, maar daarmee ben je er nog niet. Hoe die jongeren te bereiken? Vanaf het allereerste begin besloten we stevige contacten te leggen met zowel de... Lees meer

Jongerenevenementen: terug- en vooruitblik

Jongerenevenementen zijn volgens de definitie van ReSpons Evenementen Monitor evenementen die 25% of meer van de bezoekers trekken in de leeftijdscategorie van 13 tot en met 25 jaar. Daarnaast hebben dezeevenementen gemiddeld minimaal 5.000 bezoekers of meer.... Lees meer