Selecteer een pagina

Opgemerkt

Kunst en commercie gaan perfect samen In een vorige functie, die van salesmanager, organiseerde Jeroen Schuijf een roadshow met een vrachtwagen waarop Corneille een kunstwerk had aangebracht. Deze Cobra-tour, het grootste rijdende kunstwerk van Europa, werd een groot... Lees meer

Oog om oog

Beste Esther,28 Januari gaat het gebeuren, de grote verandering. Nieuw gezicht, nieuwe naam, nieuwe identiteit. Een hele operatie. Ja. Maar t is alleen de buitenkant. Verder blijven we dezelfde. Maar dan beter.Aldus de letterlijke tekst van het tv-spotje waarmee... Lees meer

Uit de bladen

De Amerikanen Pine en Gilmore hebben in hun boek The Experience Economy gepredikt dat producten die zich niet als een belevenis aan het publiek presenteren geen bestaansrecht meer hebben. Grote merken pakken dit op door eigen brand events te organiseren. Andere merken... Lees meer

Boek: Nederlands Theaterjaarboek 2000-2001

Het Nederlands Theaterjaarboek 2000-2001 geeft een compleet seizoensoverzicht van het podiumkunstenaanbod op de terreinen dans, mime en bewegingstheater, toneel, muziektheater, poppen- en objectentheater, beeldend theater en jeugdtheater. En dit is meteen ook de... Lees meer

Boek: Een schijnbestaan

Er verschijnen de laatste tijd met enige regelmaat boeken op de markt die zich presenteren als romans en dat natuurlijk ook zijn die ook voor de niet erg in literatuur genteresseerden interessant zijn, omdat ze een dwarse kijk geven op de wereld zoals we die kennen.... Lees meer

Kerstpareltjes

Leeswijzer naar aanleiding van:T. Chevalier, Meisje met de parel. Den Haag, Uitgeverij BZZTH, 2001B. Vendrig & H. van Rijswijk (concept), Back to the City: Luik Centraal (afstudeerproject Academie van Bouwkunst Rotterdam). Rond de jaarwisseling is er tijd voor... Lees meer