Selecteer een pagina

Verhalend ontwikkelen

Een stadsbiografie 3.0

Je beleving van de stad hangt af van de eigenschappen en betekenissen die je waarneemt. Dat werd naar voren gebracht tijdens een recente lezingenreeks over de relatie tussen psychologie en architectuur aan de TU Delft. Dit terwijl je als stadsplanner toch vooral op... Lees meer

Steden op de kaart

Citymarketing anno 2013

Ondanks dat andere marketingtrends zijn gekomen en gegaan blijft citymarketing nog steeds hot. Groot of klein, zowel steden als regio’s zien het belang van stadsgerichte marketing voor de stimulering van hun toerisme en de leefbaarheid van hun inwoners. Echter over... Lees meer

Het ene fonds is het andere niet

Column

Wat de rigoureuze bezuinigingen op kunstsubsidies ook te weeg gebracht mogen hebben bij de gesubsidieerde kunstenaars en kunstbedrijven, de indirecte effecten op de financieringsstructuur van de kunstsector zijn nog nauwelijks te overzien. Wat de rigoureuze... Lees meer