Selecteer een pagina

Kunst & Zaken Adviseurs Award 2005-2006

Sinds haar oprichting in 1996 reikt stichting Kunst & Zaken de Kunst & Zaken Adviseurs Award uit. De prijs wordt jaarlijks toegekend in het kader van het Kunst & Zaken Expertprogramma. Dit keer viel de Award toe aan Peter van Gelderen van Growth... Lees meer

Whos web is it anyway?

Het net, het web, internet, web 2.0: hoeveel namen wil je het geven? Omnipotente begrippen te over, zo lijkt het wel. Niet zo vreemd eigenlijk, wanneer je met zulke verheven en tevens generieke termen komt. Het delen van het internet betekent tegelijk dat we het... Lees meer

In het volgende nummer

Het laatste (dubbel)nummer van MMNieuws (9/10) staat weer in het teken van internet en nieuwe media. En dan met name besteedt een aantal artikelen aandacht aan de culturele consument als co-producent. Consumer generated content is een belangrijke trend. De consument... Lees meer

In het volgende nummer

Het eerst volgende nummer van MMNieuws (8) staat in het teken van het actuele thema Cultural Governance. Dit nummer zal wat meer in het teken van management dan van marketing staan. MMNieuws 8 gaat over goed, verantwoord en transparant bestuur en toezicht in de... Lees meer

LAColumn; Creativiteit!?

Academici, politici, de ambtenarij en sommige fondsen hebben het concept van de creatieve industrie met groot enthousiasme omarmd. Begrijpelijk. De creatieven daarentegen zijn vaak minder enthousiast en willen hoe dan ook niet in een hokje gestopt worden, en zeker... Lees meer

Identiteit is ambitie

Corporate identity is de laatste jaren uitgegroeid tot een strategisch managementvraagstuk van formaat. Total Identity is een van de toonaangevende corporate identity-bureaus van Nederland, met vestigingen en klanten in binnen- en buitenland. Het bureau adviseert... Lees meer