Selecteer een pagina

Marketing voor medioren

Denkt u wel eens aan ouderen als doelgroep? Lopen er dan rillingen van saaiheid en conservatisme over uw rug? Denkt u dan aan meegebrachte lunchpakketten? Of aan een vergeefse strijd met het amusement op televisie? Zijn ouderen soms uw enige publiek en wanhoopt u... Lees meer

Achter ieder ticket schuilt een klant

Wat ooit bescheiden begon als automatiseringssysteem waarmee men kaartverkoop- en transactiegegevens bijhield, is uitgegroeid tot een volwassen marketing- en CRM-tool die kan dienen om kaarten, abonnementen, cadeaubonnen, seizoensbrochures en merchandise en... Lees meer

AdreZbeheer

Adresbeheer is al sinds het begin van de jaren tachtig naast de financile administratie een essentieel onderdeel van de kantoorautomatisering. Met de opkomst van internet en e-mail is de manier waarop de kantoorautomatisering is ingericht snel veranderd. Erick de... Lees meer

(On)gewenste intimiteiten

De dagelijkse overdosis aan e-nieuwsbrieven en mailberichten werkt steeds vaker als voorbehoedsmiddel tegen effectief werken. Voor kantoorklerken zoals ik bestaat sinds kort dan ook een cursus e-mail management. Een training waarin je wordt aangeleerd bepaalde... Lees meer

CRM: de klant centraal

Over CRM (Costumer Relations Management) is de laatste tijd veel te doen geweest. Veel bedrijven en instellingen, ook binnen de culturele sector, zijn inmiddels dan ook sterk doordrongen van het belang van CRM, ofwel van het belang van het opbouwen van een langdurige... Lees meer

In het volgende nummer

MMNieuws 2/3 wordt een dubbelnummer over CRM: – Wat is de stand van zaken ten aanzien van automatisering van onze klantcontacten. – Wat weten we over de klanten en laten we de klant centraal staan? – Hoe werkt het een en ander uit in de praktijk... Lees meer