Selecteer een pagina

Online wordt onmisbaar in marketing mix

Internet is een extra communicatiekanaal, maar niet zaligmakend. De sterke kant van het medium is veel organisaties echter nog niet duidelijk. Wanneer wordt het interessant om online te gaan en hoe doe je dat dan? Uit cijfers blijkt dat het potentile publiek voor... Lees meer

Contact via het beeldscherm

Meer mogelijkheden via virtual communities Amsterdam gaat ten onder. Althans, als we af moeten gaan op de jammerklachten die de afgelopen tijd verschenen in kranten en weekbladen als Het Parool en Volkskrant Magazine. Jongeren verlaten en masse de stad omdat er geen... Lees meer

congresdata

28 oktober Den HaagMuseum Collections on the Move; A European conference on greater exposure for our cultural assets.Informatie: Instituut Collectie Nederland, www.museumcollectionsonthemove.org 29 oktober Uitgevershuis, Den HaagWorkshop Merkallianties: Creer je eigen... Lees meer

www.knpsl.krnt.nl/cultuur over doelgroepen

Hieronder vindt u een selectie van interessante artikelen uit de culturele pers over het thema doelgroepen. Noodklok voor nationale muziek: Nederlandse muziek met marktaandeel van 17 procent in gevarenzoneSOS. Het logo van de conferentie Music in Europe: Sound or... Lees meer

Actieplan Cultuurbereik: een gemiste kans

Begin oktober mobiliseerde het Lowlandspubliek zich tegen de bezuinigen van de overheid middels een handtekeningenactie over het internet. Staatsecretaris Medy van der Laan had de subsidies rond het dans- en theaterprogramma stopgezet. Gevolg is dat er volgend jaar op... Lees meer

Cultuur in de buurt

Wie in een hem of haar onbekende buurt in Nederland cultuur wil bezoeken, kan daarvoor sinds kort zijn mobiele telefoon gebruiken. Het intoetsen van een code is voldoende om een sms-je met informatie te krijgen over het dichtstbijzijnde monument, museum of cultureel... Lees meer