Selecteer een pagina

Stadsgehoorzaal Kampen wint eerste Gouden Struis

De marketingcampagne Ons theater in Kampen van de Stadsgehoorzaal Kampen is tijdens de laatste Publiciteitsbeurs voor de Podiumkunsten uitgeroepen tot beste marketingactie van het afgelopen seizoen. De prijs werd dit jaar voor het eerst uitgereikt en is vernoemd naar... Lees meer

Inventarisatie marketingnetwerken

MMNieuws maakte voor dit nummer, waarin nieuwe marketingtechnieken centraal staan, een inventarisatie van marketingnetwerken in de Europese cultuursector. Er is een diversiteit aan netwerken met hun eigen doelen, grootte en mate van formaliteit. Hieronder vindt u een... Lees meer

Coda: vier cultuurinstellingen onder een dak

Carin Reinders is sinds twee jaar direc- teur van CODA (Cultuur Onder Dak Apeldoorn), de organisatie waarin het Apeldoorns Museum, de openbare bibliotheek en het stadsarchief zijn opgegaan. CODA huist in een spiksplinternieuwe behuizing in het Cultuurkwartier, van... Lees meer

Het evangelie van de nieuwe marketing

Ook binnen de podiumkunsten vinden nieuwe marketingtechnieken langzamerhand ingang. Te vaak gaat het daarbij echter om behoud en intensivering van de relatie met het bestaande publiek en te weinig om pogingen om nieuw publiek te werven. Bovendien zien nog maar weinig... Lees meer

Informatieblokjes

rubriek: informatieblokjes

CJP krijgt extreme makeoverCJP wil haar aanbod meer laten bepalen door jongeren en gaat meer aandacht besteden aan muziek, film en reizen. CJP wil jongeren in staat stellen haar eigen culturele smaak te ontwikkelen door middel van tips op de vernieuwde website, in de... Lees meer

Congressen

rubriek: congressen

31 maart – 3 aprilArlington, USAMuseums and the Web 2004 Informatie: Archimusewww.archimuse.com8 aprilAlmereLand vol Leisure Informatie: Management Studiecentrumwww.studiecentrum.com5 april 2004ItaliCommunicating Museums, Cultural Heritage and the... Lees meer