Selecteer een pagina

Met andere woorden: Werken uit gevoel

Duncan Stutterheim is 30 jaar en oprichter en chairman van ID&T. Nadat hij was gezakt voor zijn eindexamen VWO startte hij een koeriersbedrijf. In 1991-92 organiseerde hij zijn eerste feest met zon vijfhonderd bezoekers, maar dat groeide al snel uit tot feesten in... Lees meer

PAKC verandert van Strategie

De verwachtingen rondom PAKC, de in 2000 gestarte participatiemaatschappij voor kunst en cultuur, zijn nog altijd hoog gespannen. Van het intiatief, dat werd aangekondigd als de bank voor culturele instellingen, is sinds de oprichting echter nog weinig vernomen.... Lees meer

Visite virtueel: Cultureel er tussenuit?

In hoeverre kun je er cultureel tussenuit met behulp van het aanbod op reissites? Is het aanbod op algemene sites groot genoeg of is het nodig om naar een culturele site te surfen? Wat wordt er precies aangeboden en hoe? De diversiteit van de sites op dit gebied... Lees meer

Opgemerkt

Buzz marketing: niets nieuws onder de zon Volgens Businessweek is buzz marketing d trend van het jaar. Maar is deze techniek, in het Nederlands het beste te vertalen metfluistercampagne, wel zo nieuw als wordt gesuggereerd? Al in de jaren dertig bestond deze vorm van... Lees meer

Oog om Oog: Vadertje en moedertje

Maandelijks een e-mailwisseling tussen communicatieprofessionals over vorm, beeld en inhoud. Beste Esther,In de vorige MMNieuws schreef een doctorandus een simpel stukje: Emotie vormt de basis van communicatie. Het had een hoog haaljedekoekoekgehalte, maar toch moest... Lees meer