Selecteer een pagina

Schaalvergroting door concurrentie

Leisure-adviseur Reinoud van Assendelft de Coningh assisteert bij de congresvoorbereiding over De Schaal van de Vrijetijd, georganiseerd door de Vereniging van de Vrijetijdssector (VVS), op 7 november a.s. in Rotterdam. MMNieuws legde hem enkele vragen voor over het... Lees meer

Boek: No logo

Leren van de revolutie

De strijd om de rechten van de mens zal in de 21e eeuw niet meer gevoerd worden tegen nationale overheden, maar tegen het zogenaamde global capitalism. Merken als Nike, IBM en McDonalds nemen steeds meer bezit van onze levenssfeer. No logo van Naomi Klein richt zich... Lees meer

Uit de bladen

In Nederland werd in 1999 in totaal circa 9,9 miljard gegeven en gesponsord. Dat is de conclusie van het door Theo Schuyt geleide onderzoek Geven in Nederland 2001. Het bedrijfsleven neemt de helft van dat bedrag voor haar rekening. Naast de 1 miljard aan giften... Lees meer

Oog om Oog: Groeten uit Itali

Maandelijks een e-mailwisseling tussen communicatieprofessionals over vorm, beeld en inhoud. De rubriek Oog om Oog staat onder redactie van Rolf Hermsen, grafisch ontwerper (GITS). Esther Polak (Amsterdam 1962) is beeldend kunstenaar en publiceert met een zekere... Lees meer

Opgemerkt

Horecabezoek gentegreerd in dagje uitEvenals in 1998 heeft het bedrijfschap Horeca en Catering in 2000 een onderzoek laten doen onder 2.600 Nederlanders in de leeftijd van 14 t/m 74 jaar naar het bezoek aan horecagelegenheden. Hieruit blijkt dat het grootste gedeelte... Lees meer

Congresagenda

26-27 septemberMaarssenSuccesvolle Marketing met InternetInformatie: Instituut voor Direct Marketing Kennis t 023 536 72 1426-29 septemberRotterdamA must or a-muse; Internationale conferentie over cultuureducatie en cultuurbeleidInformatie: www.amustoramuse.org28... Lees meer