Selecteer een pagina

Redactienetwerk

Algemeen
Iedere maand stellen zich op deze plaats leden van het redactienetwerk aan u voor. Zij dragen suggesties aan en leveren adviezen voor de verdere ontwikkeling van MMNieuws.


naam: Arno Ruis
leeftijd: 28 jaar
huidige baan: adviseur leisure en culturele voorzieningen bij BRO vorige baan: redacteur vakblad Recreatie & Toerisme
inkomen: genoeg om zorgeloos cds te kopen en uit eten te gaan meest recente kunst- en cultuurbezoek: op City Safari door het Utrechtse Lombok
laatste vrijetijdsactiviteit: whiskey proeven in een caf in Den Bosch favoriete webadres: www.kranten.com spuugt uit de regionale kranten artikelen op thema
welke stad gaat het maken?: Glasgow! Bruisende cultuurstad. De ironie ligt er op straat. De muziek zit er in de mensen. Grote inspiratiebron voor leisure- en uitgaansconcepten. Glasgow blijft de komende jaren zeker trendy. Ga erheen
voorspelling voor de komende jaren?: Overaanbod van grootschalige leisure met alle gevolgen van dien. De druk van ondernemers en projectontwikkelaars op gemeenten is zeer groot.

naam: Robert Marijnissen
huidige baan: als senior-consultant bij NEI-Kolpron, samen met mijn collegas, werkzaam op de vrijtijdsmarkt (leisure, cultuur, horeca, retail, toerisme en recreatie)
vorige baan: Bureau Menno Heling, marketing en advies voor de culturele sector
meest recente kunst- en cultuurbezoek: Tijdens het Filmfestival Rottterdam in drie dagen 9 films, gecombineerd met een bezoek aan de Kunsthal, aan het NAI en aan de Techno Pop Lounge. Een perfecte mix van kunst, cultuur en amusement
laatste vrijetijdsactiviteit: skin bij SnowPlanet, de langste indoor sneeuw piste van Europa. 230 meter echte sneeuw in het Recreatieschap Spaarnwoude
favoriete website: www.wired.com om de laatste technologische
ontwikkelingen en de nieuwe media te volgen
welke stad zal het gaan maken: Amsterdam als global village, tenminste als er meer wordt genvesteerd in de productie, presentatie en consumptie van eigentijdse vormen van kunst, cultuur en vermaak
belangrijkste trend: verdere professionalisering van een culturele economie, waarbij vermaak, content en het bieden van unieke ervaringen steeds belangrijker worden

468

Reactie verzenden

Share This