Selecteer een pagina

Samenwerking Letty Ranshuysen en MMNieuws

Algemeen
Letty Ranshuysen gaat actief meedenken met MMNieuws en regelmatig schrijven over actuele en interessante ontwikkelingen op het gebied van publieksbereik en cultuurmarketing. Zij behoorde al tot het redactienetwerk van MMNieuws en heeft in de afgelopen jaren regelmatig bijgedragen over haar specifieke vakgebied. Onderzoeksbureau Letty Ranshuysen is inmiddels 15 jaar actief in de cultuursector. Het heeft zich gespecialiseerd in: publieks- en doelgroepenonderzoek, het prtesten van communicatiemiddelen en tentoonstellingen en het evalueren van aanbod, marketingbeleid, educatieve projecten en beleidtrajecten. Zij schreef onder andere de Handleiding publieksonderzoek voor podia en musea, de Toolkit beleids- en marketingplan kleinschalige podia en diverse adviesnotas voor OCenW, ontwikkelde de MuseumMonitor en werkt momenteel aan Publiek in Beeld, waarin bestaand onderzoek en mogelijkheden voor verder op onderzoek binnen de Vlaamse culturele sector worden genventariseerd.

Auteur: redactie
Referenties: Meer informatie is te vinden op www.lettyranshuysen.nl.
468

Reactie verzenden

Share This