De NEC organiseert een tweedaagse Handelsmissie Edutainment naar Belgi op 18 & 19 november 2008 a.s.
De creatieve industrie met mediale toepassingen (televisie, film, muziek, websites, games, multimedia software) ondergaat ook in Belgi drastische veranderingen. De evolutie bij de overheidsomroepen en bij andere overheden leidt continu tot innovatieve projecten in samenwerking met externe partners.
In de vormings-, de cultuur- en de museale sector dringt digitalisering zich op en is er ook veel behoefte aan content en contentbeheer. Tal van grootschalige overheidsprojecten staan op stapel (o.a. het Afrikamuseum, Magrittemuseum, Waterloo) en in de toeristische sector en in het cultureel erfgoedveld is de evolutie van educatie naar edutainment recent maar onomkeerbaar. Maar ook het bedrijfsleven, waaronder banken, advocatenkantoren, accountancy bureaus, e.d., biedt prima mogelijkheden
Er zijn dan ook legio kansen voor het Nederlandse MKB. Daarom organiseert de NEC in opdracht van EVD, agentschap van het Nederlandse ministerie van Economische Zaken, en in samenwerking met A&B Partners (Belgische partner) en Madoc (Belgisch edutainment specialist) een tweedaagse Handelsmissie Edutainment; naar Belgi op 18 & 19 november 2008 a.s.
Ieder die genteresseerd is om in de beste omstandigheden in contact te komen met zorgvuldig geselecteerde, potentile Belgische afnemers uit het bedrijfsleven, organisaties en de overheid mag deze reis niet missen.