Selecteer een pagina

Uit de bladen

Algemeen

Het bestellen van bioscoopkaartjes via de telefoon met de ThuisChipper bij Belbios voorkomt bij deze organisatie no shows, want de klant betaalt tegelijkertijd. En de klant hoeft niet meer een uur voor de aanvang van de voorstelling de kaartjes af te halen.
CARDS in Business, maart 2000

Probeer van beeldend kunstenaars geen ondernemers te maken. Laat dat soort dingen liever over aan kunsthandelaren, agenten en galeries. Geef de kunstenaars meer opdrachten en stimuleer het publiek om op deze onzekere markt te investeren. Dat is de visie van deskundige Marten Jan Bok op de plannen voor cultureel ondernemerschap van staatssecretaris Van der Ploeg.
Uitleg, 23 februari 2000

Over marketing van een webside is veel informatie samengebracht op www.virtualpromote.com. Er bestaan op internet natuurlijk meer van dit soort sites. Het handige van deze paginas is echter de combinatie van enerzijds marketing en promotie en anderzijds een behoorlijke aandacht voor de onderliggende techniek. Zo kent de site bijvoorbeeld een overzicht van scripts waarmee een site beheerd kan worden. Denk aan de softwarematige hulpmiddelen waarmee logbestanden geanalyseerd kunnen worden zodat een beter beeld van de bezoekers kan ontstaan.
Mnet Magazine, 28 februari 2000

Bij de faculteit Theater van de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht is een nieuwe afstudeerrichting opgezet: Design for Virtual Theatre and Games. Een opleiding die de eeuwenoude traditie van theater en spel moet samenbrengen met de allerlaatste ontwikkelingen van techniek en computers.
Zichtlijnen, maart 2000

In oktober 1999 werd in het Zuid Limburgse Mechelen een discussiemiddag gehouden over het promotieonderzoek van Renze Brouwer over Toerisme in de arena. Een sociologische reflectie op de betekenis van toeristische attractievorming voor de sociale en fysiek-ruimtelijke omgeving in de Euregio Maas-Rijn. Met behulp van strategien pogen actoren speelruimte voor toeristische ontwikkelingen te creren of, juist andersom, deze speelruimte te beperken.
VrijetijdSinformatie, 5&6 2000

Na de twee voorgaande revoluties, de agrarische en de industrile, zitten we nu tot onze nek in de digitale revolutie die onze samenleving een heel ander gezicht geeft. Een revolutie die ook ingrijpende gevolgen heeft voor het communicatievak en het werk van een communicatieadviseur. Dit wordt de eeuw van de Instant communicatie.
Communicatie, februari 2000

468

Reactie verzenden

Share This