Selecteer een pagina

Uit de bladen

rubriek: uit de bladen

Algemeen

De Stichting Collectieve Promotie geluidsdragers stopt na 20 jaar met zijn activiteiten omdat het draagvlak voor de gezamenlijke campagnes steeds beperkter wordt. Mogelijk komen de afzonderlijke partijen nog tot een meer op de huidige marktontwikkeling gerichte samenwerking.
Collectieve muziekacties ter ziele, in: Adformatie 20, 16 mei 2003

De mainstream media houden weinig rekening met culturele diversiteit. Maar zenders als Colorful Radio en funX zouden wel eens katalysators kunnen blijken voor een nieuwe manier van doelgroepdenken.
Mediabeleid voor nieuwe Nederlanders, in: Adformatie 21, 22 mei 2003

Met de ontwikkeling van shopping-uren op diverse commercile kanalen stijgt ook het aandeel van toerisme op televisie. Reizen en invulling van vrije tijd zijn een vast onderdeel van V&DTV. Ook VVV Nederland maakt gebruik van V&DTV.
Toerisme op Tv, in: Recreatie en Toerisme 3, mei 2003

In het West-Friese Medemblik is een project gestart om het toeristisch aanbod te versterken. De kern van dit project, genaamd Medemblik en meer is het aan elkaar koppelen van de musea in de stad. Het geld dat beschikbaar is, komt dan ook ten bate van deze musea. Daarnaast wordt er veel samengewerkt met ondernemers uit de stad.
Smit verbindt musea, in: Recreatie en Toerisme 3, mei 2003

468

Reactie verzenden

Share This