Selecteer een pagina

Waardering voor MMNieuws

Algemeen

Artikelen die dieper op de (eigen) praktijk ingaan worden in MMNieuws meest op prijs gesteld, gevolgd door de rapportages van het CBS en van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP). Dat blijkt uit de resultaten van de lezersenqute die bij het eerste nummer van MMNieuws was gevoegd. Zon 240 lezers/abonnees reageerden.
De bladformule van MMNieuws wordt gewaardeerd. De meeste respondenten vinden het tijdschrift een redelijk tot goede opvolger van de Culturele Marketing Nieuwsbrief (CMN) en het Vakblad Management Kunst & Cultuur.
Vormgeving, kwaliteit en leesbaarheid van de artikelen wordt door een overgrote meerderheid als goed gekwalificeerd.
De verschijningsfrequentie (10x per jaar) volstaat. Als er de mogelijkheid zou zijn om bij de uitgever artikelen in hun volledige omvang te kunnen opvragen, dan zou van deze knipseldienst goed gebruik worden gemaakt.
De rubrieken Visite (Cultuur en Leisure), Met Andere Woorden (visies van collegas), Congresverslagen, Centraal (4 paginas over een thema), Boekrecensies, Vacatures en Opgemerkt (van publicaties uit andere bladen) zijn wenselijk. Het aantal respondenten dat deze rubrieken zelfs noodzakelijk vindt in MMNieuws en het aantal, dat ze juist niet wenselijk vindt, houdt elkaar in evenwicht.
Niet n respondent kruiste niet wenselijk aan bij de vraag over de aanwezigheid van good practice artikelen in MMNieuws.
Voor alle lezers/abonnees die reageerden geldt: dank voor de inspirerende reactie!

468

Reactie verzenden

Share This